بيل و بنزما به بازي يوونتوس مي رسند.

به گزارش رئال سی اف ، کارلو آنچلوتی می‌گوید کریم بنزما و گرت بیل برای دیدار رئال مادرید مقابل یوونتوس به آمادگی کامل خواهند رسید.

این دو بازیکن که هر دو جزو بازیکنان هجومی رئال به حساب می‌آیند اخیرا مصدوم شده‌‌اند، اما آنچلوتی – سرمربی سابق یوونتوس – در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردای رئال مقابل آلمریا گفت که هر دو بازیکن به بازی مقابل یووه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت) می‌رسند: «بیل مقابل سویا (۱۲ اردیبهشت) به میدان باز می‌گردد و بنزما هم یک روز بعد از آن شرایط بازی کردن را پیدا می‌کند.

الان مقطعی از فصل است که همه بازیها برای هر تیمی حکم مرگ و زندگی را دارد. باید خود را برای بازی برابر آلمریا آماده کنیم و البته این را در ذهن داشته باشیم که این بازی قبل از یک سری از بازیهای بسیار سخت ما انجام خواهد شد.

یک تقویم فشرده در پیش داریم که بازیهایمان هم خیلی خیلی سخت هستند. اما اعتماد به نفس داریم که می‌توانیم خوب کار کنیم چون تیممان اوضاع مناسبی دارد و سرحال است و می‌تواند در همه جامها رقابت کند. به این فکر نمی‌کنیم که آیا بارسا خواهد لغزید یا نه، فقط روی بازیهایی که خودمان در پیش داریم، تمرکز می‌کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:20 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.